vineri, 11 decembrie 2009

Radu Beligan in viziunea Anamariei Beligan




Este un articol splendid pe care l-am citit "in nu stiu ce ziar"...Nu cred ca asta conteaza(memoria-mi joaca feste:) ci candoarea,emotia,empatia cu aceste doua nobile suflete.Iata articolul:
Tata nu ar putea trai nicaieri altundeva afara de Romania,eu as fi trait oriunde altundeva decat acolo.Am descoperit ca avem in comun urmatoarele trasaturi:
--o fire mai degraba melancolica

--nevoia de singuratae

--nevoia de a trai intr-o casa cu copii

--iubire si admiratie eterna pentru mama mea

--patima lecturii

--patima gradinaritului

--cultul prieteniilor din copilarie

--placerea corespondentei

--mici orgolii(amandoi am fost premianti)

--oroare de mondenitati

--scepticism in fata ierarhiilor sociale

--dezinteres fata de mode

--veneratie pentru Caragiale

--feminism(format in preajma unor femei formidabile precum Lucia Sturdza Bulandra.Tata a nutrit toata viata un imens respect fata de INTELECTUL FEMININ)

--oroare fata de nationalism si antisemitism

--credinta naiva si desueta ca arta poate schimba lumea.

--pacifism

--principii de stanga

--AMANDOI SUNTEM CAI DE CURSA LUNGA :)

"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu